Παρουσιάστηκε από την ΟΕΒΕΣΝΑ και τον Σύμβουλο Επιχειρήσεων το Holidayemotions

kentriki oevesnaΣε συνέχεια της πρώτης γνωριμίας των εκπροσώπων φορέων της Αχαΐας με την τουριστική πλατφόρμα Holidayemotions (έγινε τον περασμένο Μάρτιο στα πλαίσια του 7ου Forum Ενέργειας), πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη μεια νέα εκδήλωση παρουσίασής της με πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών Βιοτεχνικών Εμπορικών Σωματείων Αχαΐας σε συνεργασία με τον Σύμβουλο Επιχειρήσεων. Στην παρουσίαση στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΟΕΒΕΣΝΑ παρευρέθησαν δεκάδες εκπρόσωποι Σωματείων που ανήκουν στη δύναμη της Ομοσπονδίας και επιχειρηματίες που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με το τουριστικό προϊόν στην Πάτρα, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή.

 

Την εκδήλωση προλόγισε ο Πρόεδρος της ΟΕΒΕΣΝΑ Παναγιώτης Σκέντζος, που έχοντας παρακολουθήσει την πρώτη παρουσίαση της τουριστικής πλατφόρμας πήρε την πρωτοβουλία να προκαλέσει μια ευρύτερη συζήτηση για τις εξελίξεις στην τεχνολογία, τους κινδύνους αλλά και τις προοπτικές που δημιουργούνται για την μικρομεσαία επιχείρηση.  

Ο κ. Σκέντζος επεσήμανε ότι «στην περιοχή μας υπάρχουν δραστηριότητες που μπορούν να αναπτυχθούν, όπως είναι η ορειβασία, ο ανεμοπτερισμός, η πεζοπορία σε μονοπάτια που διαθέτει η περιοχή, ο θρησκευτικός τουρισμός, ο πανεπιστημιακός τουρισμός». Τόνισε μάλιστα ότι «παλιά οι Δελφοί ήταν ο ομφαλός της γης, μπορούμε να κάνουμε όλοι μαζί την Πάτρα ομφαλό της περιοχής»

«Να αναπτύξουμε την περιοχή, να αναδείξουμε τα προϊόντα, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα της, τους τομείς της διαμονής, της διατροφής, της μετακίνησης» προέτρεψε ο κ. Σκέντζος και κατέληξε:“Oσοι δεν εκσυγχρονιστούν είναι καταδικασμένοι να κλείσουν, πρέπει να ακολουθήσουμε την καινοτομία, να εκσυγχρονιστούμε και να χρησιμοποιήσουμε τη σύγχρονη τεχνολογία. Στόχος μας είναι να ακούσουμε, να μάθουμε, να συνεργαστούμε, να πούμε το δικό μας ξεχωριστό προϊόν, την υπηρεσία, και να πάμε μπροστά τόσο εμείς όσο και η περιοχή».

Καλωσορίζοντας τους καλεσμένους ο εκδότης του Σ.Ε αφού ευχαρίστησε την ΟΕΒΕΣΝΑ και τον πρόεδρό της για την πρωτοβουλία τους ανέφερε:

«Ο «Σύμβουλος Επιχειρήσεων» συνδιοργανώνοντας αυτήν την εκδήλωση την εντάσσει σε αυτό που κάνει συστηματικά σε όλη τη μέχρι τώρα πορεία του. Δηλαδή συνεργασίες που συμβάλλουν στην μεταφορά χρήσιμης γνώσης όσο και στη δημιουργία υπεραξιών στους φορείς και στους χώρους αναφοράς τους.

Σε αυτήν την κατεύθυνση προχωρήσαμε στη συνεργασία μας, με την πλατφόρμα www.holidayemotions.com, που κινείται σε ένα χώρο, τον Τουρισμό, που αποτελεί έναν από τους κορυφαίους πυλώνες για την περαιτέρω ανάπτυξη του τόπου μας και αν θέλετε και για τη φυγή προς τα εμπρός από το τέλμα της χρεοκοπίας και της κρίσης της τελευταίας δεκαετίας.

Θέλουμε με΄σα από αυτήν τη συνεργασία να συμβάλλουμε με πρακτικό πλέον τρόπο στο να γίνει ο τόπος μας προορισμός,με όσα θετικά αυτό συνεπάγεται για την τοπική μας κοινωνία και την ευημερία της.

Ο εκδότης του Σ.Ε κατέληξε με μια σημαντική επισήμανση:

Tο holidayemotions.com δεν έρχεται για να ανταγωνιστει ουσιαστικά κανέναν από τους παραδοσιακούς μηχανισμούς στην τουριστική αλυσίδα. Αντίθετα με τα καινοτόμα στοιχεία που ενσωματώνει και διαρκώς εξελίσσει, επιζητεί τη συνεργασία όλων των παραγόντων του τουριστικού μας προϊόντος, στοχεύοντας στη δημιουργία νέων υπεραξιών προς αμοιβαίο όφελος και κυρίως προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

Τοπική αυτοδιοίκηση, επιχειρηματικοί φορείς,επιστημονικοί φορείς, επιχειρηματίες από όλο το φάσμα του τουρισμού, της εστίασης και της ψυχαγωγίας, με κριτήριο τα ποιοτικά τους στοιχεία, αποτελούν τους εν δυνάμει συνεργάτες του όλου εγχειρήματος.

Τους καλούμε, σας καλούμε, να συνταξιδέψουμε αρμονικά».

Την παρουσίαση της τουριστικής πλατφόρμας έκανε ο ιδρυτής και διευθύνων το όλο εγχείρημα κ. Χρήστος Κούτας που αφού ευχαρίστησε από την πλευρά του για την ΟΕΒΕΣΝΑ αναφέροντας ότι το τιμά η πρόσκληση και με ιδιαίτερα χαρά απευθύνεται στους εκπροσώπους ΜμΕ και φορέων που εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό τόνισε:

“Το πρώτο πράγμα που θέλω να πω είναι ότι τα 10 τελευταία χρόνια έχει υπάρξει μια επανάσταση στο διαδίκτυο, τα τελευταία όμως 2 χρόνια οι εξελίξεις είναι ραγδαίες.

Δυστυχώς οι επαγγελματίες δεν έχουν ενημέρωση για το τι έχει φέρει η τεχνολογία, τα επόμενα χρόνια όλα θα γίνονται μέσα από ένα κινητό τηλέφωνο και αυτό γίνεται ταχύτατα σε όλες τις δουλειές. Εάν θέλουμε να είμαστε παρόντες θα πρέπει να βρισκόμαστε σε παράλληλη πορεία με την εξέλιξη της τεχνολογίας.

Πως μπορεί να γίνει αυτό, με ένα site, με ένα facebook πρώτα, έπειτα μέσα από σελίδες που προβάλλουν το σύνολο των επιχειρήσεων, δηλαδή μέσα από εξειδικευμένες πλατφόρμες.

Οι περισσότερες καινοτομίες οφείλονται σε ανθρώπους που είναι εξειδικευμένοι στους υπολογιστές και στην τεχνολογία. Σας μιλάμε όμως ως μικρομεσαίοι επιχειρηματίες που εφαρμόσαμε όλα αυτά που σας λέμε σήμερα και η δικιά μας στοχεύση είναι να οργανώσουμε τη μικρομεσαία επιχείρηση.

Ο στόχος ο δικός μας ως HOLIDAY EMOTIONS είναι να οργανωθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις για να διεκδικήσουν ένα μερίδιο από την αγορά. Συμμετέχουμε σε ένα project της Εθνικής Τράπεζας και μέσα στο μήνα Μάιο θα ανακοινωθεί ο νικητής, ήδη είμαστε στους 10 επιλεγέντες από τους αρχικούς 361 οι οποίοι είχαν καταθέσει τη δικιά τους επιχειρηματική ιδέα. Αυτό που δημιουργήσαμε είναι άξιο και μπορούμε να σας το παρουσιάσουμε.

Όλες οι πλατφόρμες ασχολούνται με τον πελάτη, αλλά όχι με τις επιχειρήσεις, εμείς πήγαμε ένα βήμα παρακάτω, οργανώνουμε τον επιχειρηματία, που έχει σχέση με τον τουρισμό, επίσης προωθούμε νεόυς προορισμούς- εάν εξαιρέσετε 10 προορισμούς στην Ελλάδα, οι υπόλοιποι είναι άγνωστοι. Αναδεικνύουμε τους προορισμούς, τους παρουσιάζουμε και μπορούμε να σας παρουσιάσουμε στην περιοχή σας σημεία, που σας είναι παντελώς άγνωστα.

Παρεμβαίνουμε στη δημιουργία του συναισθήματος, μιας και ο προορισμός είναι το σύνολο των αισθημάτων του πελάτη από το πέρασμά του στον προορισμό, ο προορισμός δημιουργείται από τις εμπειρίες που θα ζήσει»

Στη συνεχεία ο κ. Κούτας αναφέρθηκε μέσα από ενδεικτικές διαφάνειες και υλοποιημένα παραδείγματα στα στάδια συνεργασίας της πλατφόρμας με μια επιχείρηση:

Τρία είναι τα στάδια οργάνωσης, το 1ο π.χ. στην Πάτρα αξιολογούμε σε ποια φάση βρίσκεται η επιχείρηση, ποιο προϊόν υπάρχει και ποιες οι υποδομές, τέλος ποιο είναι το επίπεδο εξυπηρέτησης. Στο 2ο στάδιο οι συνεργάτες μας αξιολογούν ποιος είναι ο πελάτης, το προφίλ του, κάθε πελάτης είναι διαφορετικός, (εστίαση, ταξί κλπ ,) ορίζουμε το προφίλ του πελάτη και τι λέει για την επιχείρηση, με αυτό τον τρόπο αξιολογούμε που βρίσκεται ο κάθε επαγγελματίας. Στη δεύτερη φάση εμείς βοηθάμε τις επιχειρήσεις να προσαρμόσουν το προϊόν τους στο γούστο του πελάτη. Με σκοπό να προσεγγίσουν τον υποψήφιο πελάτη και στη δικιά μας περίπτωση μέσα από το διαδίκτυο μπορούμε να στοχεύσουμε τον πελάτη που ενδιαφέρει την επιχείρηση με ελάχιστο κόστος. Υπάρχουν εργαλεία που με απλό και εύχρηστο τρόπο μπορούν να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Στην τρίτη φάση, φέρνουμε κόσμο στην πλατφόρμα με άμεση διαφήμιση, π.χ. στη Σμύρνη υπάρχουν 400 τουριστικοί πράκτορες, μπορούμε να στείλουμε άμεση πληροφόρηση για τους επιχειρηματίες στο σύνολο των πρακτόρων και να προβάλλουμε το αντικείμενο της δραστηριότητάς σας. Μόνο για την Πάτρα έχουμε δημιουργήσει, αρκετές σελίδες και φυσικά με τη δικιά σας τη βοήθεια θα τις αυξήσουμε. Και μετά υπάρχουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης που μεταφέρουν την πληροφορία παντού. Κλείνοντας θέλω να σας πω ότι έχουμε συνεργασία με τις μεγαλύτερες τουριστικές πλατφόρμες στον κόσμο.

Εμείς θα σας βοηθήσουμε να οργανωθείτε, να εξελιχτείτε και να πάτε στην επόμενη ημέρα».

Συνοψίζοντας τη συνολική συνεργασία με την κάθε επιχείρηση ο κ Κούτας κατέληξε:

Πέντε είναι τα βήματα, πρώτον παρουσία – προϊόν – ψηφιακή παρουσία, δεύτερον οργάνωση, τρίτον εξωστρέφεια, τετάρτo η ωρίμανση και πέμπτο η αποτελεσματικότητα». Και κατέληξε:

Θέλω να πιστεύω ότι μέσα από την παρουσίαση που κάναμε υπάρχει ένας δρόμος που είναι μονόδρομος, αυτή είναι ο δρόμος της τεχνολογίας και η συμπόρευση μαζί του».

Μετά το πέρας των τοποθετήσεων υπήρξε συζήτηση με αρκετούς εκπρόσωπους επαγγελματικών ομάδων να τοποθετούνται θετικά γύρω από την πρωτοβουλία που υπήρξε από την μια, αλλά και αναρωτώμενοι κάποιοι που δεν εμπλέκονται άμεσα με τον τουρισμό πως θα ενισχυθούν μέσα από την παρουσία τους στην πλατφόρμα,

Ο κ. Κούτας έδωσε παραδείγματα αλλά και απαντήσεις μέσα από την καθημερινότητα των επιχειρηματιών βοηθώντας τους να καταλάβουν ότι έχουν μόνο να κερδίσουν από την συμπόρευση με νέες τεχνολογικές καινοτομίες, όπως αυτή της holidayemotions.

Στη κατεύθυνση μάλιστα αυτή ανέφερε ότι η Πάτρα και η Αχαΐα έχει επιλεγεί ως περιοχή πρότυπο για την ανάπτυξη της πλατφόρμας και ότι για το επόμενο τρίμηνο με καθαρά προνομιακές τιμές συνεργασίας θα υπάρξει ένα σημαντικό πρόγραμμα οργάνωσης και ανάπτυξης για όσες επιχειρήσεις επιλέξουν να συνεργαστούν με το holidayemotions.

panel oebesna  koino ekdilosis oevesna holidayes enotions pente  

Τελευταία Ενημέρωση : Δευτέρα, 21/05/2018

 Χορηγοί 21ου Forum Ανάπτυξης 2018

Πρωτοσέλιδο "Σύμβουλου Επιχειρήσεων"

Πρωτοσέλιδο Τελευταίας Έκδοσης

PDF, E-Paper τελευταίας έκδοσης εδώ

Δείτε το κανάλι μας στο YouTube

Εικονομηνύματα Forum Ανάπτυξης

banner forum 2016

 

Αρχή Σελίδας
Template by JoomlaShine